piątek, 1 lipca 2011

Be a material girl!

Nie ubóstwiam Madonny. Nie mam nawet żadnej jej płyty ani plakatu, ale muszę przyznać, że kolekcja Material Girl (którą tworzy z córką) jest naprawdę solidna. Co mam na myśli mówiąc słowo ,,solidna"? Jest kierowana dla młodych dziewczyn i dzięki Bogu, nie jest to jakieś wyuzdane czy wyzywające. Fasony są na tyle różnorodne, że na pewno będą pasować wielu osobom. Jedyne, co mi tutaj nie pasuje to... Kelly Osbourne. Według mnie jest nieco za poważna do tej kolekcji, bo ile można udawać wieczną nastolatkę? Ma już prawie 27 lat i chyba nieco nie pasuje do takiej młodzieżowej kolekcji. Jednak według mnie Taylor Momsen bardziej pasowała do charakteru tego przedsięwzięcia.
Ceny ubrań sięgają najwyżej do 40 dolarów a obuwia do 50.

Zdjęcia pochodzą ze strony www.materialgirlcollection.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz