sobota, 2 lipca 2011

Zakochałam się...

w Primarku. Właśnie zobaczyłam kolekcję na jesień 2011. Ubrania są naprawdę bardzo ładne i przede wszystkim kolorowe. Nie wiem czy to zasługa modelki czy nad zdjęciami odprawiano jakieś magiczne czary, ale z chęcią wzięłabym wszystkie te ciuchy do swojej szafy. Sama się zastanawiam, czemu ta kolekcja mnie urzekła. Przecież nie ma nic odkrywczego, zwykłe rzeczy na jesień, ale właśnie takich najzwyklejszych, klasycznych ubrań jest najmniej, prawda? Najbardziej przypadło mi do gustu futro a la z dalmatyńczyków. Jest takie inne niż wszystkie.













Zdjęcia możecie powiększyć klikając na nie :).
Zdjęcia: materiały prasowe Primark

1 komentarz:

  1. Jeszcze kilka lat temu, kiedy byłam w WB, Brytyjczycy śmiali się, że w Primarku kupują tylko Polacy - bo jest tanio. Patrząc na te zdjęcia zastanawiam się jak to możliwe, ze to ten sam sklep. Chyba zmienił taktykę..i dobrze. Świetne ubrania!

    OdpowiedzUsuń