sobota, 20 sierpnia 2011

Kolejna szwedzka marka, czy ma szansę zaistnieć?

H&M, jak wiecie to szwedzka marka, która odniosła ogólnoświatowy sukces. Monki już jest w kolejce do powtórzenia tego. Warto ją poznać, bo może za parę lat, właśnie tam będziemy robić zakupy?

Benetton swój sukces osiągnął dzięki kontrowersyjnym i badzo kreatywnym kampaniom. Czy ten patent wykorzystuje Monki? Myślę, że tak i z pewnością to zadziała. Bardzo podoba mi się kampania na sierpień 2011 i częściowo już na jesień. Nie widziałam niczego tak bardzo interesującego w ofertach innych sieciówek. Z chęcią zobaczyłabym te zdjęcia w centrum miasta na billboardach. To jest po prostu mistrzostwo i przykład do robienia kampanii przez inne sklepy odzieżowe. Dawka humoru, piękne modelki, zaskakujące elementy oraz przede wszystkim wyróżniające się ubrania, to sukces sam w sobie.
 Jestem zachwycona wizją jesieni zaproponowaną przez Monki. Może i te ubrania nie są niewiadomo jak bardzo wymyślne, ale według mnie, ,,wymiatają" nawet propozycję H&M na jesień (jeżeli nie widzieliście jej, to wygooglajcie). Żywe kolory i ciekawe wzory, to jest to, co chcę widzieć w sklepach odzieżowych. Życzyłabym również sobie, żeby inne polskie portale zwróciły uwagę na Monki, ponieważ warto obserwować kolejne sukcesy tej marki, a wierzcie mi, że będzie ich wiele.
Zdjęcia pochodzą ze strony: www.monki.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz