środa, 24 sierpnia 2011

Lookbook: ba&sh + video

Burza naokoło szaleje, jesień zawładnęła pogodą, a ja piszę o pięknych kolekcjach jesiennych, które swym wyglądem nie przypominają nam o ,,urokach" zbliżającej się pory roku.

Marka ba&sh o wdzięcznej nazwie, chodziła mi po głowie od dłuższego czasu. Parę tygodni temu miałam opisać ich piękną kolekcję letnią, ale kompletnie o tym zapomniałam. Tak, więc postaram się odkupić swoje grzeszki, opisując ofertę na jesień i zimę.

Na pierwszy rzut oka, nic ciekawego w kolekcji nie znajdziemy. Dżinsy, sukienki - czarne i szare, futro, garnitur, sweter w paski, trochę koronek. Rewelacji nie ma, wszystko takie nijakie, ale mi się to szalenie podoba.
Właśnie ukazała się kolekcja Zary (jeżeli nie widziałyście, to sobie wygooglujcie), która uderza w ten sam ton co ba&sh. Myślę, że wizja modnej elegancji ba&sh jest o wiele lepsza niż ta Zary, bo śmiało mogę powiedzieć, że marka na literę Z (zwłaszcza na jesień i zimę) już od pewnego czasu prezentuje ten sam plan nowych kolekcji - kolorowe garniturki i parę sweterków. Nie mówię, że to jest złe, wszystko prezentuje się całkiem nieźle, ale spojrzenie ba&sh na taką casualową, modną, wygodną i uniwersalną elegancję (o ile tak mogę się wyrazić) jest o wiele bardziej pomysłowe i świeże.
I oczywiście, na śmierć zapomniałam o filmie promującym kolekcję. Musicie go koniecznie zobaczyć!

Lookbook:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz