wtorek, 11 października 2011

Cedric Rivrain na dobry dzień

Deszcz, chłód i silny wiatr. Od samego rana nie chce mi się nic robić, ale na poprawę humoru proponuję sobie i Wam ilustracje od Cedrica Rivraina. Miłego oglądania!
Jego ilustracje świetnie odzwierciedlają dzisiejszą pogodę. Wszędzie jest szaro, buro i nijako, i tylko kolorowe liście na drzewach są naszymi, ziemskimi substytutami słońca, rozświetlają deszczowy krajobraz.
Cedric Rivrain ma swój niepowtarzalny sposób przedstawiania mody i jest jednym z bardziej cenionych rysowników. Muszę przyznać, że chciałam uatrakcyjnić mój post drobnymi informacjami o nim. Szukałam w gąszczu internetu podstawowych wiadomości i powiem brzydko, klapa (może w terminologii modowej mogłabym to określić ,,i obcasy złamany"?). Na jego stronie internetowej nic, na jego fan page'u nic. Zdołałam tylko odnaleźć informacje, że jest mężczyzną (niespodzianka!), urodził się 26 września, swoje prace poświęca takim domom mody jak Balmain, Balenciaga, Rodarte czy D&G. Nie wiem, czy to skromność samego artysty, czy może inne pobudki, ale wiem jedno, że to po prostu zdolny facet.
Oficjalna strona Cedrica, z której pochodzą ilustracje

2 komentarze: