sobota, 29 października 2011

Sukces według Teen Vogue - wrażenia

Kariera w świecie mody marzy się naprawdę wielu ludziom. Do tego potrzeba nie tylko cierpliwości, talentu, odpowiedzialności, rzetelności, sumienności, ale przede wszystkim, trzeba bardzo ciężko pracować - o tym, i wielu innych aspektach pracy w branży modowej, mówi nam książka Sukces według Teen Vogue. Czas na wrażenia!
Moje wrażenia mogę wyrazić słowem: WOW! Jestem pozytywnie zaskoczona. Na początku myślałam, że to będzie jeden wielki niewypał. Wiadomo, Teen Vogue, dobra reklama i można sprzedać byle co, ale okazuje się, że to nie jest byle co. Dobra, przyznam się. Oczekiwałam trochę więcej od tego ,,poradnika", ale i tak jest świetny. Nie przeczytałam od deski do deski, bo to zajęłoby mi to dużo czasu, więc ruszyłam dział REDAKTORZY (m.in.: naczelna Teen Vogue, Anna Wintour radzą). Pokazano masę historii stażystek, asystentów, szefów poszczególnych działów (często z Teen Vogue'a), jak starali się i starają odnieść sukces. Pokazano ich plany dnia a nawet wygląd biurka! Oczywiście, wszystko sprowadziło się do tego, że w świecie mody trzeba mieć znajomości. Brzmi to trochę brutalnie, lecz tak niestety jest. Ponadto historie są opowiadziane w bardzo przyjemny sposób. Przede wszystkim zwięźle. Może porady nie są ukazane wprost, ale warto poczytać ,,drogę na szczyt" wielu modomaniaków. Mam zastrzeżenia, co do małej czcionki, bo utrudnia to czytanie, ale ogólnie polecam książkę wszystkim, którzy chcą osiągnąć oszałamiający sukces w modzie. ;) A jakie są Wasze wrażenia?

3 komentarze:

  1. no to teraz muszę koniecznie kupić tę książkę :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. O, właśnie dodałam swój wpis odnośnie tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń