sobota, 16 czerwca 2012

David Koma


Zastanawiałam się ostatnio, czy czerń można nosić latem? Nie mam na myśli tutaj ważnych okazji, ale przyjęło się, że wiosna i lato to raczej jasne, ciepłe kolory. Mam nadzieję, że David Koma rozwieje Wasze i moje wątpliwości co do czerni.
Ubrania od Davida Komy pozytywnie mnie zaskoczyły. Czerń kontrastująca z lazurowym niebieskim i żółcią do tego geometryczna różnorodność. Awangardowo? Może trochę.

Oczywiście, że nie udało się uniknąć bieli. Ta barwa jest nieodłącznym elementem każdej kolekcji, ale u Davida Komy nie jest, na pewno, nudna. Połączenie przezroczystej tkaniny z figurami w kolorze bieli, do tego dziwna i niespotykana baskinka, frędzlowata i asymetryczna (na drugim zdjęciu). Bardzo kreatywnie i nieprzerysowanie. Jeśli ktoś nie lubi udziwnień, to propozycja klasycznej białej, zwiewnej sukienki o głębokim dekolcie (obszytym przezroczystą tkaniną) z różowym paskiem w talii jest jak najbardziej odpowiednia.

Powracając do tematu czerni... Niespotykane w tym sezonie połączenie [żółtego] swetra (?) z op-artowską spódnicą. A może, mają panie ochotę na czarną górę połączoną ze zwiewną, przepiękną lazurową spódnicą. Jest nietypowo. ,,Bardzo na czasie". Davidowi życzę powodzenia i kreatywności. Wróżę temu młodemu projektantowi świetlaną przyszłość. Jeszcze nie raz o nim usłyszycie ;), lepiej zapamiętajcie to nazwisko.

Więcej zdjęć możesz znaleźć pod adresem: www.davidkoma.com

2 komentarze:

  1. W sumie czerń można nosić latem, ale można się mega ugotować. Jak ktoś lubi to czemu nie ;-)

    Zapraszam na konkurs
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2012/06/konkurs-z-constancy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie interesuję się za bardzo modą, ale te kreacje z czernią wymiatają :-) Uwielbiam czarny i może jestem jakaś dziwaczna, ale mi w czarnym wcale nie jest bardziej gorąco niż w innych kolorach. Pozdrawiam i skromniutko zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń